واااای.. همش پسته میخورن.. به اینام میگن فامیل...!؟
همش پسته میخورن.. خدا رو شکر که فامیل خوش اشتها دارم
..............................................................................................................................
وقتی مهمون اومده خونتون و داداش کوچیکتو گیرآورده داره رمز وای فای رو ازش میپرسه!
.................................................................................................................
د اخه لامصب دو تومنی هم شد عیدی؟!

ما را در سایت ♥♥merry GiRL♥♥ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32