link
daily
categ
design

☻☻☻
وقتى ردپاى محبت خویش رادرقلب کسى باقى بگذارى
بیشتر از حاضرین، حاضر خواهى بود
حتى اگراز دیده غایب باشى …
♣
سعلآم
به وبم خوش اومدی
امیدوارم که از متنام لذت ببری
cm یادت نره : ) plz
z.r.B♦♦
پنج شنبه 3 فروردين 1396برچسب:,
- 11:0واااای.. همش پسته میخورن.. به اینام میگن فامیل…!؟
همش پسته میخورن.. خدا رو شکر که فامیل خوش اشتها دارم

..............................................................................................................................
وقتی مهمون اومده خونتون و داداش کوچیکتو گیرآورده داره رمز وای فای رو ازش میپرسه!

.................................................................................................................
د اخه لامصب دو تومنی هم شد عیدی؟!


چهار شنبه 15 دی 1395برچسب:,
- 18:26![]()
میدونین امروز تولد کیه؟
هوم؟
عاره تو!

خخ خودش میدونه با کیم!

(این پستمو تقدیم میکنم به نگین جون که امروز تولدشع)♥

چه لطیف است حس آغازی دوباره ... ![]()
چه زیباست رسیدن دوباره 
به روز زیبای آغاز نفس کشیدن ... ![]()
و چه اندازه عجیب است ... ![]()
روز ابتدای بودن ... ![]()
وچه اندازه شیرین است امروز ... ![]()
روز میلاد تو ... ![]()
روز تو ... ![]()
روزی که آمدی ...![]()

به لای گل سرخ در میان کوچه سبز خیال شادیت
حس قشنگیست که من میطلبم
تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را

اینم کیک بیا کوفت کن

بیا شعمارو فوت کن تا صد سال زندع باشی خخ


نگین باید برقصع : ) (مسخره هم خودتی)خخ


فرا رسیدن سالروز تولدت را
در گوش قاصدک های عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد
تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
عزیزم تولدت رو بهت تبریک میگم امیدوارم بتونیم سالای زیادی رو کنار هم باشیم : )
دوستدارت زهرا : )
پنج شنبه 27 آبان 1395برچسب:,
- 13:15نَبَـــخش-ـ-
بِذآر یآد بِگیرَن اِشتِبآه نَکُنَن
پنج شنبه 27 آبان 1395برچسب:,
- 12:57.![]()
خواستــــہ ی همــہ باش ✘
اَمــــا ✘
هـرکسیـــو ⇄ نخــــواه
تـــو اسمشـــو بزار ☜ غــُـرور ☞
مـــا بش میگــــــیم ⇦ اَرزش ⇨....
شنبه 6 شهريور 1395برچسب:,
- 12:56
زندگی صحنه رنگین ریاست
همه مشتاق به آن می نگریم
عاقبت از پس تقدیر چوباد
روزی از لاشه آن میگذریم
زندگی خاطره ای بیش نبود
بهر ما جز غم وتشویش نبود
به کدام خاطره اش خوش باشیم
که کدام خاطره اش نیش نبود؟
پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395برچسب:,
- 15:37خیــلــے بده...
"دلــت" هـــوای
روزهـــایے رو
بــڪــنہ ڪہ..
میــدونـے دیـگہ
"هیچوقـــتـــ"
برنـــمیــگـرده
![]()
دو شنبه 6 ارديبهشت 1395برچسب:,
- 15:20منو مییییگع خخخ

پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395برچسب:,
- 17:36![]()
لَبخَندْ بِزَــنْ هَمیشِــــهْ. . .
کَسیْ نَباّیَد بِفَهمَــهِ دَردْ دارــیْ. . .
کَسیْ نَباّیَد بِفَهمَــهِ دِِلَـَـَتـ گِـِرِـفتِهْ. . .
ـهْیچکَسْ نَباّیَد بِفَهمَــهِ کَمـ آوَردِ ی . . .
وَ ـفَهمیدَـنِ اـینـا بُزُرگـ تَرینْ دَردْهـ. . .
دَردْ دـارَهِ دِلْ گِـِرفتِهْ باشْی و دِلدارــیْ بــدَ ی. . .
دَردْ دـارَهِ کَمْــ آوَردِـه باشْی و شْاد باشْی. . .
دَردْ دـارَهِ گرـیِـهْ کُنیْ ـهْیچکَسْ نَـباشَهِ،نَفَهمَهِ. . .
اَمّا تُو بازم لَبخَندْ بِزَـنْ. . . هَمیشِـهْ(:
چهار شنبه 25 فروردين 1395برچسب:,
- 16:7![]()
دﺧـﺘــــــ ـــــ ــــﺮ ﮐـﻪ ﺑـﺎﺷـﯽﺑـﻬـﺎﻧـﻪ ﻧﯿــــﺴﺖ
ﺣـﻘـﯿـﻘـﺘــــــــــﯽ ﺳـﺖ
ﮐـﺴـﯽ ﻧــﻤـﯿـﺘـﻮاﻧـﺪ درﮐــــﺶ ﮐـﻨـﺪ
ﺑــــــﺎﯾﺪ دﺧـﺘــــﺮ ﺑـﺎﺷـﯽﺗـﺎ ﺑــــﺪاﻧـﯽ ﭼـﻪ ﻣـﯽ ﮔـﻮﯾـﻢ
دﺧـﺘـﺮ ﺑـﺎﺷـﯽ ﺗـﺎ دراﯾـﻦ ﺷـﻬـﺮ ﮔـــــــــﺮگ زﻧـﺪﮔــﯽ ﮐـﻨـﯽ
ﻫـﻤـﺎن ﺟـــــــﺎﯾـﯿـﮑـﻪ ﺑـﺎ ﻫـﺮ ﻧـــــﮕﺎﻩ
ﺗــــﻮ را ﺗـﻌﺮﯾـﻒ ﻣـﯽ ﮐـﻨـﻨـﺪ اﮔــﺮ مرام بگذاری
ﻣـﺮاﻣــــــــﺖ را ﻧـــﻔـﻊ ﻣـﯽ داﻧـﻨـﺪ اﮔـﺮ ﺧــــﻮﺑـﯽ ﮐـﻨـﯽ
ﻟـﺒـﺨـــﻨـﺪ ﺑـﺰﻧـﯽ
ﺷـــــﺎدی ﮐـﻨـﯽ ﺗــــﻮ را ﻧـﺎﭘـﺎک ﻣـﯿــــﺪاﻧـﻨـﺪ
اﯾـﻨـﺠـﺎ ﺟـﺎﯾـﯽ ﺳـﺖ ﮐـﻪ
ﻫـــــﻤـﻪ ﭼـﯿـﺰت را ﻣـﯽ ﺷـﻤـﺎرﻧـﺪ
ﭘـﺲ دﺧـﺘـﺮ ﺑـﺎش ،ﺧــــﻮدت ﺑـﺎش
ﺑـﮕـﺬار ﮔـﺮگ ﻫـﺎی ﺷـﻬـﺮ ﻫـــــﺮ ﭼـﻪ ﻣـﯽ ﺧـﻮاﻫـﻨـﺪ ﺑــــــﮕـﻮﯾـﻨـﺪ
ﺑـﻪ دﻧـﯿـﺎ آﻣـﺪﻩ اﻧـﺪ ﺗـﺎ زوزﻩ ﺑـﮑـﺸـﻨـﺪ
چهار شنبه 18 فروردين 1395برچسب:,
- 16:56![]()
میتوان زیبا زیست…
نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!
لحظه ها میگذرند
گرم باشیم پر از فکر و امید…
عشق باشیم و سراسر خورشید…
چهار شنبه 18 فروردين 1395برچسب:,
- 16:14
چهار شنبه 11 فروردين 1395برچسب:,
- 19:32⇄بے مَعرفَتَم⇄
☜ نَہ ☞
↞وَلـے دیگہ تا وَقتـے
کَسـے سُراغَمو نَگیره
سُراغِشو نِمیگیرم❗
↞حالا اِسمِشو هَرچـے
میخواـے بذار…❗
مَن میگَم؛ ☜شُعور☞
تو بِگو؛ ☜غُرور☞

چهار شنبه 11 فروردين 1395برچسب:,
- 12:28 ![]()
دوچیزانسانیت رادروجودانسان هاازبین می برد:
فریاد، وقتی بایدسکوت کرد.
سکوت، وقتی بایدفریادزد.
پنج شنبه 27 اسفند 1394برچسب:,
- 8:45
هر جاکه هستی..
دوستدارمممZ:Z
سه شنبه 25 اسفند 1394برچسب:,
- 14:28![]()
جمعه 21 اسفند 1394برچسب:,
- 10:17![]()
دختــ ــر باش
دخترونه نــ ـاز کن
دخترونه فکــ ــر کن
دخترونه احســ ــاس کن
دخترونه استدلــ ــال کن
دخترونه زندگــ ــی کن
اما بدونـــ غــ ــم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادنـــ!
عاشـ ــق شو، که زندگــ ــی کنی یک عمــ ــر،
زندگـــ ــی کنی اما حواســ ــتـــ باشه، با حسای الکــ ــی که این روزا به عشـق تعبیـر می شه،
به زندگیتــ کوچکترینـــ خدشه ای وارد نکنی
دختـــ ــر باش،
و افتخار کنـــ که دختــــ ـــری
پنج شنبه 20 اسفند 1394برچسب:,
- 12:18
زندگی یک دختر همیشه پیچ و تاب های خودش را دارد...
گاهی اوقات گم می شوی کنار یکی از پیچ ها...
گاهی اوقات درمیان آنها سرگیجه می گیری و می مانی همانجا که بودی...
گاهی اوقات حتی نمی دانی که کجا ایستاده ای...
گاهی به سلامت از همه شان عبور می کنی...
گاهی اوقات باید میانبر زد و از بین پیچ و تاب ،یک راه صاف را برگزید...
حتی اگر این راه،ریسمانی نازک بر فراز دره ای باشد...
قهرمان داستان دختری ساده است که راه آخر را برگزید...
راهی که هیچ کس نمیدانست به کجا میرود...
او فقط میخواست به خوشبختی برسد و سرانجامش هم شد...
شنبه 15 اسفند 1394برچسب:,
- 19:28
دالییییی.یه آپ تووووووووووووپ
چن تا عکس لباس وست و چن تا خرت و پرت دخترونه گذاستم اووووووف
فقط بدو ادامه مطلب بدووووو
ولی خب هرچیزی یه امایی داااره اگه بدون کامنت بیرون بری نه من نه تو اصلا باهات قهر میتن گفته باشم.
دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:,
- 16:47![]()
مر30 که هستی
دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:,
- 16:44
روزهـا مـیـگُـذَرَنu200dـد ...
و مَنـ هـَر روز ...
دُنـیـا را بu200dـیـشu200dـتـَر مـیـشـِنـاسـَمـu200d ...
عـاقـِلـ تـَر مـیـشـَومu200dـ ...
دیـگـَر کَـمتـَر رویـا مـیـبـافَـمـu200d ...
وَ دیـرتَـر آدَمـهـا را بـاوَر مـیـکُـنَـمـ u200d...
بـیـشتـَر اِحــسu200dاساتَـمـu200d را نـادیدِهu200d میـگیـرَمـ u200d...
روزهـا مـیـگُـذَرَنـد ...
و مَنu200dـ هـَر روز ...
بیشتَر اَز دُنیاۍ سادِگۍ اَمـu200d فاصِلِہ میگیرَمu200dـ :)
دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:,
- 20:8می گن
به هر چی بخندی به سرت میاد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدایا !!من به خوشگلیه
کی خندیدم اخه؟؟!!!

پنج شنبه 22 بهمن 1394برچسب:,
- 18:5وظیفه شناس ترین معلم زمین شناسایی شد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

شنبه 10 بهمن 1394برچسب:,
- 22:49
وقتی دیـــدی تنـــها شـدی
÷بدون خـــــــــدا همه رو بیرون کرده
√تا خــودت باشـــی و خــــودش√
چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:,
- 21:41
در جسم بشری من
ابدیت تکرار میشود!
به شادی میلاد یک حباب
و غم ترکیدن حبابی دیگر...
چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:,
- 21:39سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,
- 16:23
پروردگارا
آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا ، به سرزمین قلب
کسانیکه برایم عزیزند بباران
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست ،
این نگاه را برایت آرزو میکنم . . .
از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد
نه آنچه را که آرزو داری
زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است
شایستگی تو بسیار . . .
سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,
- 16:12
نشستم با خودم منطقے فک ڪردم ... بہ این نتیجہ رسیدم ڪہ هیچ کس کامل نیست ツツ
هر ڪسے توے دنیا ...
بعضی چیزا رو داره ... بعضی چیزا رو نداره...
مثلا خود من
(ツ)
/██
▒ ▒
معرفت دارم
ولے لنگه ندارم
والااااا
آدم باید این چیزا رو
قبول ڪنہ دیگہ
نترسید سقفو دارم
سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,
- 16:9 
مَـــن دُختَــر هَســـتَــم...
دُختَــری بـادُنیـایــی از نجــابَـــت!!
دُختــری بـا تَـمـام زیـبـایـی هـای دُنـیــا
دُخـتَــری بـا آرامـشی از جـنــس خُـــدا
مَــن دُخـتَــر هَسـتَــم...
دُخـتَـری از جـنـس غُـنـچه
بـا روحـیـه ای لَـطیـف تَر از گُـلبَرگــــ
باصـداقَـتی بـه یـکرَنــگـی آیینـــه
"دُخـتَـری باغُــروری شـکـنَنده تَراز شـیـشه"
با احـسـاسی پـاک تَراز آب رَوان
با سـادگی ای شـیریـن تَـر از لـَبخـند مـــــادر...
و دُخـتَری با مُحَـبَت هـایی کـه هیـچـگاه تــمـامی نــدارند!!!!
:)))
سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,
- 15:57
خدايا مارو بكش
بچه هاي مارو بكش
پدرو مادر مارو بكش
فاميلاي مارو بكش
دوستان مارو بكش
اقوام اشنايان مارو بكش
.
.
.
.
.
اصلا هر چي مار تو دنياستو بكش
آمـــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــن :D
ما را در سایت ♥♥merry GiRL♥♥ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 247