♥♥merry GiRL♥♥

خرید بک لینک

link

daily

categ

design



1 فروردين 1399برچسب:,- 1:0

☻☻☻

وقتى ردپاى محبت خویش رادرقلب کسى باقى بگذارى

بیشتر از حاضرین، حاضر خواهى بود

حتى اگراز دیده غایب باشى …

سعلآم

به وبم خوش اومدی

امیدوارم که از متنام لذت ببری

cm یادت نره : ) plz

z.r.B♦♦

پنج شنبه 3 فروردين 1396برچسب:,

- 11:0

واااای.. همش پسته میخورن.. به اینام میگن فامیل…!؟

همش پسته میخورن.. خدا رو شکر که فامیل خوش اشتها دارم

..............................................................................................................................

وقتی مهمون اومده خونتون و داداش کوچیکتو گیرآورده داره رمز وای فای رو ازش میپرسه!

.................................................................................................................

د اخه لامصب دو تومنی هم شد عیدی؟!

خنده

چهار شنبه 15 دی 1395برچسب:,

- 18:26

عآقآ تَوَلُد هَستِش (soot) بیآین وَسَط (cheshmak) آهآن دَست دَست --------------------------

میدونین امروز تولد کیه؟بوسه

هوم؟

عاره تو!

http://s5.picofile.com/file/8127655718/11.gif

خخ خودش میدونه با کیم!

http://s5.picofile.com/file/8127635884/4.gif

(این پستمو تقدیم میکنم به نگین جون که امروز تولدشع)♥

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netچه لطیف است حس آغازی دوباره ... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netچه زیباست رسیدن دوباره تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netبه روز زیبای آغاز نفس کشیدن ... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netو چه اندازه عجیب است ... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netروز ابتدای بودن ... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netوچه اندازه شیرین است امروز ... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netروز میلاد تو ... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netروز تو ... تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netروزی که آمدی ...تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

printable happy birthday cards

به لای گل سرخ در میان کوچه سبز خیال شادیت

حس قشنگیست که من میطلبم

تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را

عکس و متن برای تولد اسم نگین

اینم کیک بیا کوفت کنخنده

بیا شعمارو فوت کن تا صد سال زندع باشی خخ

http://s5.picofile.com/file/8127636534/5.gif

نگین باید برقصع : ) (مسخره هم خودتی)خخ

عکس تولدت مبارک , عکس تبریک تولد , عکس تولد متحرک , دانلود عکس تبریک تولد

فرا رسیدن سالروز تولدت را

در گوش قاصدک های عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

عزیزم تولدت رو بهت تبریک میگم امیدوارم بتونیم سالای زیادی رو کنار هم باشیم : )

دوستدارت زهرا : )

پنج شنبه 27 آبان 1395برچسب:,

- 13:15
  • نَبَـــخش-ـ- بِذآر یآد بِگیرَن اِشتِبآه نَکُنَن

نَبَـــخش-ـ-

بِذآر یآد بِگیرَن اِشتِبآه نَکُنَن

پنج شنبه 27 آبان 1395برچسب:,

- 12:57

.

خواستــــہ ی همــہ باش ✘
اَمــــا ✘
هـرکسیـــو ⇄ نخــــواه
تـــو اسمشـــو بزار ☜ غــُـرور ☞
مـــا بش میگــــــیم ⇦ اَرزش ⇨....

شنبه 6 شهريور 1395برچسب:,

- 12:56

زندگی صحنه رنگین ریاست

همه مشتاق به آن می نگریم

عاقبت از پس تقدیر چوباد

روزی از لاشه آن میگذریم

زندگی خاطره ای بیش نبود

بهر ما جز غم وتشویش نبود

به کدام خاطره اش خوش باشیم

که کدام خاطره اش نیش نبود؟

پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395برچسب:,

- 15:37

خیــلــے بده...

"دلــت" هـــوای

روزهـــایے رو

بــڪــنہ ڪہ..

میــدونـے دیـگہ

"هیچوقـــتـــ"

برنـــمیــگـرده

دو شنبه 6 ارديبهشت 1395برچسب:,

- 15:20

منو مییییگع خخخ


پنج شنبه 2 ارديبهشت 1395برچسب:,

- 17:36

لَبخَندْ بِزَــنْ هَمیشِــــهْ. . .
کَسیْ نَباّیَد بِفَهمَــهِ دَردْ دارــیْ. . .
کَسیْ نَباّیَد بِفَهمَــهِ دِِلَـَـَتـ گِـِرِـفتِهْ. . .
ـهْیچکَسْ نَباّیَد بِفَهمَــهِ کَمـ آوَردِ ی . . .
وَ ـفَهمیدَـنِ اـینـا بُزُرگـ تَرینْ دَردْهـ. . .
دَردْ دـارَهِ دِلْ گِـِرفتِهْ باشْی و دِلدارــیْ بــدَ ی. . .
دَردْ دـارَهِ کَمْــ آوَردِـه باشْی و شْاد باشْی. . .
دَردْ دـارَهِ گرـیِـهْ کُنیْ ـهْیچکَسْ نَـباشَهِ،نَفَهمَهِ. . .
اَمّا تُو بازم لَبخَندْ بِزَـنْ. . . هَمیشِـهْ(:

چهار شنبه 25 فروردين 1395برچسب:,

- 16:7

دﺧـﺘــــــ ـــــ ــــﺮ ﮐـﻪ ﺑـﺎﺷـﯽﺑـﻬـﺎﻧـﻪ ﻧﯿــــﺴﺖ


ﺣـﻘـﯿـﻘـﺘــــــــــﯽ ﺳـﺖ


ﮐـﺴـﯽ ﻧــﻤـﯿـﺘـﻮاﻧـﺪ درﮐــــﺶ ﮐـﻨـﺪ


ﺑــــــﺎﯾﺪ دﺧـﺘــــﺮ ﺑـﺎﺷـﯽﺗـﺎ ﺑــــﺪاﻧـﯽ ﭼـﻪ ﻣـﯽ ﮔـﻮﯾـﻢ


دﺧـﺘـﺮ ﺑـﺎﺷـﯽ ﺗـﺎ دراﯾـﻦ ﺷـﻬـﺮ ﮔـــــــــﺮگ زﻧـﺪﮔــﯽ ﮐـﻨـﯽ


ﻫـﻤـﺎن ﺟـــــــﺎﯾـﯿـﮑـﻪ ﺑـﺎ ﻫـﺮ ﻧـــــﮕﺎﻩ


ﺗــــﻮ را ﺗـﻌﺮﯾـﻒ ﻣـﯽ ﮐـﻨـﻨـﺪ اﮔــﺮ مرام بگذاری


ﻣـﺮاﻣــــــــﺖ را ﻧـــﻔـﻊ ﻣـﯽ داﻧـﻨـﺪ اﮔـﺮ ﺧــــﻮﺑـﯽ ﮐـﻨـﯽ


ﻟـﺒـﺨـــﻨـﺪ ﺑـﺰﻧـﯽ


ﺷـــــﺎدی ﮐـﻨـﯽ ﺗــــﻮ را ﻧـﺎﭘـﺎک ﻣـﯿــــﺪاﻧـﻨـﺪ


اﯾـﻨـﺠـﺎ ﺟـﺎﯾـﯽ ﺳـﺖ ﮐـﻪ


ﻫـــــﻤـﻪ ﭼـﯿـﺰت را ﻣـﯽ ﺷـﻤـﺎرﻧـﺪ


ﭘـﺲ دﺧـﺘـﺮ ﺑـﺎش ،ﺧــــﻮدت ﺑـﺎش


ﺑـﮕـﺬار ﮔـﺮگ ﻫـﺎی ﺷـﻬـﺮ ﻫـــــﺮ ﭼـﻪ ﻣـﯽ ﺧـﻮاﻫـﻨـﺪ ﺑــــــﮕـﻮﯾـﻨـﺪ


ﺑـﻪ دﻧـﯿـﺎ آﻣـﺪﻩ اﻧـﺪ ﺗـﺎ زوزﻩ ﺑـﮑـﺸـﻨـﺪ

چهار شنبه 18 فروردين 1395برچسب:,

- 16:56

میتوان زیبا زیست…
نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!

لحظه ها میگذرند
گرم باشیم پر از فکر و امید…
عشق باشیم و سراسر خورشید…

چهار شنبه 18 فروردين 1395برچسب:,

- 16:14

چهار شنبه 11 فروردين 1395برچسب:,

- 19:32

⇄بے مَعرفَتَم⇄

☜ نَہ ☞

↞وَلـے دیگہ تا وَقتـے

کَسـے سُراغَمو نَگیره

سُراغِشو نِمیگیرم❗

↞حالا اِسمِشو هَرچـے

میخواـے بذار…❗

مَن میگَم؛ ☜شُعور☞

تو بِگو؛ ☜غُرور☞

چهار شنبه 11 فروردين 1395برچسب:,

- 12:28

دوچیزانسانیت رادروجودانسان هاازبین می برد:
فریاد، وقتی بایدسکوت کرد.
سکوت، وقتی بایدفریادزد.

پنج شنبه 27 اسفند 1394برچسب:,

- 8:45

هر جاکه هستی..

دوستدارمممZ:Z

سه شنبه 25 اسفند 1394برچسب:,

- 14:28

جمعه 21 اسفند 1394برچسب:,

- 10:17

دختــ ــر باش
دخترونه نــ ـاز کن
دخترونه فکــ ــر کن
دخترونه احســ ــاس کن
دخترونه استدلــ ــال کن
دخترونه زندگــ ــی کن
اما بدونـــ غــ ــم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادنـــ!
عاشـ ــق شو، که زندگــ ــی کنی یک عمــ ــر،
زندگـــ ــی کنی اما حواســ ــتـــ باشه، با حسای الکــ ــی که این روزا به عشـق تعبیـر می شه،
به زندگیتــ کوچکترینـــ خدشه ای وارد نکنی
دختـــ ــر باش،
و افتخار کنـــ که دختــــ ـــری

پنج شنبه 20 اسفند 1394برچسب:,

- 12:18

زندگی یک دختر همیشه پیچ و تاب های خودش را دارد...

گاهی اوقات گم می شوی کنار یکی از پیچ ها...

گاهی اوقات درمیان آنها سرگیجه می گیری و می مانی همانجا که بودی...

گاهی اوقات حتی نمی دانی که کجا ایستاده ای...

گاهی به سلامت از همه شان عبور می کنی...

گاهی اوقات باید میانبر زد و از بین پیچ و تاب ،یک راه صاف را برگزید...

حتی اگر این راه،ریسمانی نازک بر فراز دره ای باشد...

قهرمان داستان دختری ساده است که راه آخر را برگزید...

راهی که هیچ کس نمیدانست به کجا میرود...

او فقط میخواست به خوشبختی برسد و سرانجامش هم شد...

شنبه 15 اسفند 1394برچسب:,

- 19:28

دالییییی.یه آپ تووووووووووووپ

چن تا عکس لباس وست و چن تا خرت و پرت دخترونه گذاستم اووووووف

فقط بدو ادامه مطلب بدووووو

。゜・◇*かわいい*゜。◇° のデコメ絵文字ولی خب هرچیزی یه امایی داااره اگه بدون کامنت بیرون بری نه من نه تو اصلا باهات قهر میتن گفته باشم.。゜・◇*かわいい*゜。◇° のデコメ絵文字

دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:,

- 16:47

مر30 که هستی

دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:,

- 16:44

روزهـا مـیـگُـذَرَنu200dـد ...

و مَنـ هـَر روز ...

دُنـیـا را بu200dـیـشu200dـتـَر مـیـشـِنـاسـَمـu200d ...

عـاقـِلـ تـَر مـیـشـَومu200dـ ...

دیـگـَر کَـمتـَر رویـا مـیـبـافَـمـu200d ...

وَ دیـرتَـر آدَمـهـا را بـاوَر مـیـکُـنَـمـ u200d...

بـیـشتـَر اِحــسu200dاساتَـمـu200d را نـادیدِهu200d میـگیـرَمـ u200d...

روزهـا مـیـگُـذَرَنـد ...

و مَنu200dـ هـَر روز ...

بیشتَر اَز دُنیاۍ سادِگۍ اَمـu200d فاصِلِہ میگیرَمu200dـ :)

دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:,

- 20:8

می گن

به هر چی بخندی به سرت میاد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خدایا !!من به خوشگلیه

کی خندیدم اخه؟؟!!!

پنج شنبه 22 بهمن 1394برچسب:,

- 18:5

وظیفه شناس ترین معلم زمین شناسایی شد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شنبه 10 بهمن 1394برچسب:,

- 22:49

وقتی دیـــدی تنـــها شـدی

÷بدون خـــــــــدا همه رو بیرون کرده

√تا خــودت باشـــی و خــــودش√

چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:,

- 21:41

در جسم بشری من

ابدیت تکرار میشود!

به شادی میلاد یک حباب

و غم ترکیدن حبابی دیگر...

چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:,

- 21:39

سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,

- 16:23


پروردگارا

آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا ، به سرزمین قلب

کسانیکه برایم عزیزند بباران


فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست ،

این نگاه را برایت آرزو میکنم . . .

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد

نه آنچه را که آرزو داری

زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است

شایستگی تو بسیار . . .

سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,

- 16:12

نشستم با خودم منطقے فک ڪردم ... بہ این نتیجہ رسیدم ڪہ هیچ کس کامل نیست ツツ

هر ڪسے توے دنیا ...

بعضی چیزا رو داره ... بعضی چیزا رو نداره...

مثلا خود من

(ツ)

/██

▒ ▒

معرفت دارم

ولے لنگه ندارم

والااااا

آدم باید این چیزا رو

قبول ڪنہ دیگہ

نترسید سقفو دارم

سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,

- 16:9

مَـــن دُختَــر هَســـتَــم...

دُختَــری بـادُنیـایــی از نجــابَـــت!!

دُختــری بـا تَـمـام زیـبـایـی هـای دُنـیــا

دُخـتَــری بـا آرامـشی از جـنــس خُـــدا

مَــن دُخـتَــر هَسـتَــم...

دُخـتَـری از جـنـس غُـنـچه

بـا روحـیـه ای لَـطیـف تَر از گُـلبَرگــــ

باصـداقَـتی بـه یـکرَنــگـی آیینـــه

"دُخـتَـری باغُــروری شـکـنَنده تَراز شـیـشه"

با احـسـاسی پـاک تَراز آب رَوان

با سـادگی ای شـیریـن تَـر از لـَبخـند مـــــادر...

و دُخـتَری با مُحَـبَت هـایی کـه هیـچـگاه تــمـامی نــدارند!!!!

:)))

سه شنبه 29 دی 1394برچسب:,

- 15:57

خدايا مارو بكش

بچه هاي مارو بكش

پدرو مادر مارو بكش

فاميلاي مارو بكش

دوستان مارو بكش

اقوام اشنايان مارو بكش

.

.

.

.

.

اصلا هر چي مار تو دنياستو بكش

آمـــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــن :D


♥♥merry GiRL♥♥...

ما را در سایت ♥♥merry GiRL♥♥ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 247 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 20:56

صفحه بندی